FAQ
- Nie przeszła mi płatność, co robić?
Skontaktuj się z nami mejlowo: help@papierniczeni.pl lub telefonicznie: 504 865 233.
Możesz również ponowić płatność przelewem tradycyjnym na poniższe dane:
Magdalena Konik-Machulska
ul. św. Jacka 44, 30–364 Kraków
Nr rachunku: 67 1870 1045 2083 1052 7295 0001
Bank: Nest Bank - Kiedy przyjdzie moje zamówienie?
Zależy nam, abyś mógł cieszyć się naszymi produkatmi jak najszybciej, dlatego opłacone zamówienia wysyłamy najpóźniej w ciągu 48h. Paczki docierają zazwyczaj następnego dnia od wysłania. Jeśli zależy Ci na ekspresowej wysyłce, napisz na help@papierniczeni.pl lub zadzwoń 504865233, zadziałamy najszybciej jak to możliwe! - Nie dotarło do mnie mejlowe potwierdzenie zamówienia.
Prawdopodobnie wkradła się literówka w adresie lub wystąpił błąd w naszym systemie. Skontaktuj się z nami mejlowo: hej@papierniczeni.pl lub telefonicznie: 504 865 233 – upewnimy się, że Twoje zamówienie zostało zarejestrowane. - Czy produkty na stronie są dostępne od ręki?
Jeśli możesz dodać produkt do koszyka, to znaczy, że jest on dostępny od ręki. - Czy produkty widoczne na stronie są dostępne w sklepie stacjonarnym?
Wszystkie produkty ze strony internetowej można kupić w naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie. Czasami zdarza się, że nakład danego produktu jest wyczerpany i czekamy na dostawę. Skonaktuj się z nami i upewnij się, że mamy to, czego potrzebujesz. - Chcę zwrócić towar, jak mam to zrobić?
Zajrzyj do zakładki "Zwroty i reklamacje" (link). Dowiesz się tam, co należy zrobić w takiej sytuacji. Bez obaw, formalności zajmą Ci tylko chwilę. - Dostałem uszkodzony towar, co mam zrobić?
Prześlij nam informację ze zdjęciem uszkodzonego produktu na: help@papierniczeni.pl. Skontaktujemy się z Tobą i na pewno coś zaradzimy. - Czy sprzedajecie wkłady do przyborów do pisania?
Tak. Mamy wkłady do wszystkich przyborów do pisania z naszej oferty. Na stronie internetowej w opisach produktów (np. piór czy długopisów) znajdziesz linki do pasujących akcesoriów. - Czy realizujecie produkty na zamówienie?
Prześlij zapytanie na hej@papierniczeni.pl ze specyfikacją zamówienia. Postaramy się wskazać najlepsze rozwiązanie i w razie potrzeby przygotujemy wycenę. - Czy wysyłacie za granicę?
Poinformuj nas w wiadomości mejlowej, które produkty chciałbyś zamówić oraz wskaż miasto dostawy z kodem poczotwym – w odpowiedzi prześlemy koszty wysyłki i poinformujemy o dalszych krokach. - Gdzie znajduje się moja przesyłka?
W mailu potwierdzającym nadanie paczki znajduje się jej numer. Wpisując go w wyszukiwarce danej firmy kurierskiej, będziesz mógł sprawdzić, gdzie obecnie się znajduje. W razie jakichkolwiek problemów, odezwij się do nas. Napisz na help@papierniczeni.pl lub zadzowoń: 504 865 233 Chętnie pomożemy!