Darmowa dostawa od 200 zł

Szukaj

FAQ

  1. Nie przeszła mi płatność, co robić?

    Skontaktuj się z nami mejlowo: help@papierniczeni.pl lub telefonicznie: 504 865 233.
    Możesz również ponowić płatność przelewem tradycyjnym na poniższe dane:
    Magdalena Konik-Machulska
    ul. św. Jacka 44, 30–364 Kraków
    Nr rachunku: 67 1870 1045 2083 1052 7295 0001
    Bank: Nest Bank


  2. Kiedy przyjdzie moje zamówienie?

    Zależy nam, abyś mógł cieszyć się naszymi produkatmi jak najszybciej, dlatego opłacone zamówienia wysyłamy najpóźniej w ciągu 48h. Paczki docierają zazwyczaj następnego dnia od wysłania. Jeśli zależy Ci na ekspresowej wysyłce, napisz na help@papierniczeni.pl lub zadzwoń 504865233, zadziałamy najszybciej jak to możliwe!


  3. Nie dotarło do mnie mejlowe potwierdzenie zamówienia.

    Prawdopodobnie wkradła się literówka w adresie lub wystąpił błąd w naszym systemie. Skontaktuj się z nami mejlowo: hej@papierniczeni.pl lub telefonicznie: 504 865 233 – upewnimy się, że Twoje zamówienie zostało zarejestrowane.


  4. Czy produkty na stronie są dostępne od ręki?

    Jeśli możesz dodać produkt do koszyka, to znaczy, że jest on dostępny od ręki.


  5. Czy produkty widoczne na stronie są dostępne w sklepie stacjonarnym?

    Wszystkie produkty ze strony internetowej można kupić w naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie. Czasami zdarza się, że nakład danego produktu jest wyczerpany i czekamy na dostawę. Skonaktuj się z nami i upewnij się, że mamy to, czego potrzebujesz.


  6. Chcę zwrócić towar, jak mam to zrobić?

    Zajrzyj do zakładki "Zwroty i reklamacje" (link). Dowiesz się tam, co należy zrobić w takiej sytuacji. Bez obaw, formalności zajmą Ci tylko chwilę.


  7. Dostałem uszkodzony towar, co mam zrobić?

    Prześlij nam informację ze zdjęciem uszkodzonego produktu na: help@papierniczeni.pl. Skonataktujemy się z Tobą i na pewno coś zaradzimy.


  8. Czy sprzedajecie wkłady do przyborów do pisania?

    Tak. Mamy wkłady do wszystkich przyborów do pisania z naszej oferty. Na stronie internetowej w opisach produktów (np. piór czy długopisów) znajdziesz linki do pasujących akcesoriów.


  9. Czy realizujecie produkty na zamówienie?

    Prześlij zapytanie na hej@papierniczeni.pl ze specyfikacją zamówienia. Postaramy się wskazać najlepsze rozwiązanie i w razie potrzeby przygotujemy wycenę.


  10. Czy wysyłacie za granicę?
    Poinformuj nas w wiadomości mejlowej, które produkty chciałbyś zamówić oraz wskaż miasto dostawy z kodem poczotwym – w odpowiedzi prześlemy koszty wysyłki i poinformujemy o dalszych krokach.


  11. Gdzie znajduje się moja przesyłka?

    W mailu potwierdzającym nadanie paczki znajduje się jej numer. Wpisując go w wyszukiwarce danej firmy kurierskiej, będziesz mógł sprawdzić, gdzie obecnie się znajduje. W razie jakichkolwiek problemów, odezwij się do nas. Napisz na help@papierniczeni.pl lub zadzowoń: 504 865 233 Chętnie pomożemy!