Zwroty i reklamacje
Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze, dlatego szybko rozpatrujemy zgłoszenia
i zawsze stajemy po Twojej stronie.
Masz 14 dni na zwrot oraz 10 dni na reklamację. Produkty możesz odesłać lub zwrócić w naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie (pamiętaj o zabraniu ze sobą paragonu). Poniżej znajdziesz kilka sugestii, które pomogą Ci sprawnie uporać się z formalnościami. Bez obaw, nie jest ich dużo.
1. Daj nam znać
Poinformuj nas mejlowo na help@papierniczeni.pl, że chcesz zwrócić lub zareklamować produkt.
2. Wypełnij formularz zwrotu
Pod tym linkiem znajdziesz formularz zwrotu. Wypisz produkty, które chcesz zwrócić lub zareklamować. Do dokumentu koniecznie dołącz paragon i odeślij go razem z przesyłką.
3. Bezpiecznie zapakuj paczkę
Niezależnie od wartości Twojego zamówienia, zawsze zabezpieczamy przesyłkę najlepiej, jak potrafimy. Zwracany (nieuszkodzony i nieużywany) towar może się przydać komuś innemu, dlatego dopilnuj, by produkt wrócił do nas w nienaruszonym stanie. Najlepiej odesłać go w tym samym opakowaniu, w którym został dostarczony. Z doświadczenia wiemy, że koperta bąbelkowa nie jest skuteczną ochroną.
4. Odeślij zamówienie
Adres:
Sklep PAPIERNICZENI
Magdalena Konik-Machulska
ul. Limanowskiego 18
30-534 Kraków
tel. 504 865 233
Jeśli masz trudność z nadaniem przesyłki, poinformuj nas - chętnie Ci pomożemy.
5. Zwrot pieniędzy
Zwroty:
Po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzymy Twój zwrot i odeślemy pieniądze na konto bankowe, które wskazałeś w formularzu. Zazwyczaj odbywa się to w ciągu trzech dni roboczych od dostarczenia produktów.
Reklamacje:
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, skontaktujemy się z Tobą i wspólnie ustalimy, co robimy: naprawiamy produkt, wymieniamy na nowy, czy zwracamy pieniądze.