Darmowa dostawa od 200 zł

Szukaj

Zwroty i reklamacje

Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze, dlatego szybko rozpatrujemy zgłoszenia
i zawsze stajemy po Twojej stronie.

Masz 14 dni na zwrot oraz 10 dni na reklamację. Produkty możesz odesłać lub zwrócić w naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie (pamiętaj o zabraniu ze sobą paragonu). Poniżej znajdziesz kilka sugestii, które pomogą Ci sprawnie uporać się z formalnościami. Bez obaw, nie jest ich dużo.

1. Daj nam znać

Poinformuj nas mejlowo na help@papierniczeni.pl, że chcesz zwrócić lub zareklamować produkt.

2. Wypełnij formularz zwrotu

Pod tym linkiem znajdziesz formularz zwrotu. Wypisz produkty, które chcesz zwrócić lub zareklamować. Do dokumentu koniecznie dołącz paragon i odeślij go razem z przesyłką.

3. Bezpiecznie zapakuj paczkę

Niezależnie od wartości Twojego zamówienia, zawsze zabezpieczamy przesyłkę najlepiej, jak potrafimy. Zwracany (nieuszkodzony i nieużywany) towar może się przydać komuś innemu, dlatego dopilnuj, by produkt wrócił do nas w nienaruszonym stanie. Najlepiej odesłać go w tym samym opakowaniu, w którym został dostarczony. Z doświadczenia wiemy, że koperta bąbelkowa nie jest skuteczną ochroną.

4. Odeślij zamówienie

Adres:

Sklep PAPIERNICZENI
Magdalena Konik-Machulska
ul. Limanowskiego 18
30-534 Kraków
tel. 504 865 233

Jeśli masz trudność z nadaniem przesyłki, poinformuj nas - chętnie Ci pomożemy.

5. Zwrot pieniędzy

Zwroty:

Po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzymy Twój zwrot i odeślemy pieniądze na konto bankowe, które wskazałeś w formularzu. Zazwyczaj odbywa się to w ciągu trzech dni roboczych od dostarczenia produktów.

Reklamacje:

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, skontaktujemy się z Tobą i wspólnie ustalimy, co robimy: naprawiamy produkt, wymieniamy na nowy, czy zwracamy pieniądze.