Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 200 zł

Szukaj

Triumf typografii. Kultura, komunikacja, nowe media

Prod:

d2d.pl

68.00 zł

Na ten zbiór składają się teksty dwudziestu jeden specjalistów z zakresu typografii i szeroko rozumianej komunikacji, w której dzielą się swoją wiedzą i spostrzeżeniami, zdradzają, co inspiruje współczesnych projektantów i omawiają nowatorskie rozwiązania. Zbiór podzielony jest na trzy części: (1) narodziny i rozwój typografii, (2) nowe kierunki w typografii i (3) zakres typografii.

Jest to jedyny w swoim rodzaju podręcznik, który próbuje ukazać historię projektowania typograficznego w świetle rewolucji cyfrowej i rozwoju nowych technologii. Nowe media stają się tu pretekstem do rozważań nad znaczeniem pięciuset lat komunikacji typograficznej.

Znajdziecie tu szeroki przekrój rozważań – od ery przed Gutenbergiem, pierwsze książki drukowane czy rewolucję XIX wieku, po projektowanie graficzne, sztuki wizualne, liternictwo w architekturze, reklamie, a nawet analizę typografii w świecie mody. Ogromna ilość kolorowych fotografii wzbogaca i uprzyjemnia czas spędzony z lekturą!

  • tytuł: Triumf typografii. Kultura, komunikacja, nowe media
  • wybór i opracowanie: Hoeks Henk, Lentjes Ewan
  • przekład na język polski: Magdalena Komorowska
  • redaktor prowadzący: Robert Oleś
  • wydawca: d2d.pl
  • oprawa: zintegrowana
  • rok wydania: 2017
  • objętość: 360 stron
  • wymiary: 17 × 24 cm
  • ISBN: 978-83-940306-7-4