Potrzebujesz pomocy?
FAQ
Skontaktuj się z nami mejlowo: help@papierniczeni.pl lub telefonicznie: 690 301 437.
Możesz również ponowić płatność przelewem tradycyjnym na poniższe dane:
Magdalena Konik-Machulska
ul. św. Jacka 44, 30–364 Kraków
Nr rachunku: 67 1870 1045 2083 1052 7295 0001
Bank: Nest Bank
System InPost automatycznie dobiera paczkomaty do adresu podanego w pierwszym kroku, ale niestety nie zawsze widoczne są wszystkie paczkomaty. Jeśli Twojego nie ma na liście, wróć do pierwszego kroku i w uwagach do zamówienia wpisz numer lub adres pożądanego paczkomatu.
Zależy nam, abyś mógł cieszyć się naszymi produktami jak najszybciej, dlatego opłacone zamówienia wysyłamy najpóźniej w ciągu 48h. Na terenie Polski paczki docierają zazwyczaj następnego dnia od wysłania. Czas realizacji zamówienia zagranicznego uzależniony jest od konkretnego kraju i może wydłużyć się do kilku dni roboczych. Jeśli zależy Ci na ekspresowej wysyłce, napisz na help@papierniczeni.pl lub zadzwoń 690 301 437, zadziałamy najszybciej jak to możliwe!
Prawdopodobnie wkradła się literówka w adresie lub wystąpił błąd w naszym systemie. Skontaktuj się z nami mejlowo: hej@papierniczeni.pl lub telefonicznie: 690 301 437 – upewnimy się, że Twoje zamówienie zostało zarejestrowane.
Jeśli możesz dodać produkt do koszyka, to znaczy, że jest on dostępny od ręki. Czasami zdarza się, że nakład danego produktu jest wyczerpany i czekamy na dostawę. Wówczas produkt na stronie opatrzony jest etykietą "BRAK W MAGAZYNIE" w lewym górnym rogu zdjęcia i nie da się go dodać do koszyka. Możesz natomiast skorzystać z funkcji "powiadom o dostępności" widocznej tuż przy produkcie, a my wyślemy Ci powiadomienie, gdy tylko produkt znów będzie dostępny.
Wszystkie produkty ze strony internetowej można kupić w naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie. Czasami zdarza się, że nakład danego produktu jest wyczerpany i czekamy na dostawę. Wówczas produkt na stronie opatrzony jest etykietą "BRAK W MAGAZYNIE" w lewym górnym rogu zdjęcia i nie da się go dodać do koszyka.
Zajrzyj do zakładki "Zwroty i reklamacje" (link). Dowiesz się tam, co należy zrobić w takiej sytuacji. Bez obaw, formalności zajmą Ci tylko chwilę.
Prześlij nam informację ze zdjęciem uszkodzonego produktu na: help@papierniczeni.pl. Skontaktujemy się z Tobą i na pewno coś zaradzimy.
Tak. Mamy wkłady do wszystkich przyborów do pisania z naszej oferty. Na stronie internetowej w opisach produktów (np. piór czy długopisów) znajdziesz linki do pasujących akcesoriów.
Prześlij zapytanie na hej@papierniczeni.pl ze specyfikacją zamówienia. Postaramy się wskazać najlepsze rozwiązanie i w razie potrzeby przygotujemy wycenę.
Wysyłamy! Po dodaniu produktów do koszyka i przejściu "do kasy" będziesz mieć możliwość wyboru docelowego kraju wysyłki.
W mailu potwierdzającym nadanie paczki znajduje się jej numer. Wpisując go w wyszukiwarce danej firmy kurierskiej, będziesz mógł sprawdzić, gdzie obecnie się znajduje. W razie jakichkolwiek problemów, odezwij się do nas. Napisz na help@papierniczeni.pl lub zadzwoń: 690 301 437 Chętnie pomożemy!