Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze, dlatego szybko rozpatrujemy zgłoszenia i zawsze stajemy po Twojej stronie.

Masz 14 dni na zwrot bez podawania przyczyny i 2 lata na reklamację wadliwego produktu. Produkty możesz odesłać lub zwrócić w naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie. Poniżej znajdziesz kilka sugestii, które pomogą Ci sprawnie uporać się z formalnościami. Bez obaw, nie jest ich dużo.

ZWROTY

1. Daj nam znać

Poinformuj nas mejlowo na help@papierniczeni.pl, że chcesz zwrócić produkt. Twoją wiadomość potraktujemy jako oświadczenie odstąpienia od umowy.  

2. Bezpiecznie zapakuj paczkę

Niezależnie od wartości Twojego zamówienia, zawsze zabezpieczamy przesyłkę najlepiej, jak potrafimy. Zwracany (nieuszkodzony i nieużywany) towar może się przydać komuś innemu, dlatego dopilnuj, by produkt wrócił do nas w nienaruszonym stanie. Możesz odesłać go w tym samym opakowaniu, w którym został dostarczony. Z doświadczenia wiemy, że koperta bąbelkowa nie jest wystarczająco skuteczną ochroną.

3. Odeślij zamówienie

Adres:

Sklep PAPIERNICZENI
Magdalena Konik-Machulska
ul. Limanowskiego 18
30-534 Kraków
tel. 690 301 437

Jeśli masz trudność z nadaniem przesyłki, poinformuj nas – chętnie Ci pomożemy.

4. Zwrot pieniędzy

Po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzymy Twój zwrot i odeślemy pieniądze na konto, z którego dokonałeś płatności za zamówienie. Zazwyczaj odbywa się to w ciągu trzech dni roboczych od dostarczenia produktów.

 

REKLAMACJE

1. Daj nam znać

Masz 2 lata na zgłoszenie reklamacji od momentu otrzymania produktu. Poinformuj nas mejlowo na help@papierniczeni.pl, że chcesz zareklamować produkt. Jeśli możesz, załącz zdjęcie wady – pomoże nam to szybciej rozpatrzeć Twoje zgłoszenie.

2. Odeślij produkt

Wyślemy Ci na mejla etykietę zwrotną do wydrukowania. Będziemy wdzięczni za solidne zabezpieczenie produktu przed wysyłką. Z doświadczenia wiemy, że koperta bąbelkowa nie jest wystarczająco skuteczną ochroną.

3. Rozpatrzenie reklamacji

Po otrzymaniu przesyłki mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i poinformowanie Cię o decyzji. Razem ustalimy, czy lepsza będzie naprawa, wymiana na nowy produkt czy zwrot pieniędzy.