Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze, dlatego szybko rozpatrujemy zgłoszenia i zawsze stajemy po Twojej stronie.

Masz 14 dni na zwrot oraz 10 dni na reklamację. Produkty możesz odesłać lub zwrócić w naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie. Poniżej znajdziesz kilka sugestii, które pomogą Ci sprawnie uporać się z formalnościami. Bez obaw, nie jest ich dużo.

1. Daj nam znać

Poinformuj nas mejlowo na help@papierniczeni.pl, że chcesz zwrócić lub zareklamować produkt. Twoją wiadomość potraktujemy jako oświadczenie odstąpienia od umowy.  

2. Bezpiecznie zapakuj paczkę

Niezależnie od wartości Twojego zamówienia, zawsze zabezpieczamy przesyłkę najlepiej, jak potrafimy. Zwracany (nieuszkodzony i nieużywany) towar może się przydać komuś innemu, dlatego dopilnuj, by produkt wrócił do nas w nienaruszonym stanie. Możesz odesłać go w tym samym opakowaniu, w którym został dostarczony. Z doświadczenia wiemy, że koperta bąbelkowa nie jest wystarczająco skuteczną ochroną.

3. Odeślij zamówienie

Adres:

Sklep PAPIERNICZENI
Magdalena Konik-Machulska
ul. Limanowskiego 18
30-534 Kraków
tel. 690 301 437

Jeśli masz trudność z nadaniem przesyłki, poinformuj nas – chętnie Ci pomożemy.

4. Zwrot pieniędzy

Zwroty:

Po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzymy Twój zwrot i odeślemy pieniądze na konto, z którego dokonałeś płatności za zamówienie. Zazwyczaj odbywa się to w ciągu trzech dni roboczych od dostarczenia produktów.

Reklamacje:

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, skontaktujemy się z Tobą i wspólnie ustalimy, co robimy: naprawiamy produkt, wymieniamy na nowy, czy zwracamy pieniądze.