Zwroty i reklamacje
Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze, dlatego szybko rozpatrujemy zgłoszenia i zawsze stajemy po Twojej stronie.
Masz 14 dni na zwrot oraz 10 dni na reklamację. Produkty możesz odesłać lub zwrócić w naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie. Poniżej znajdziesz kilka sugestii, które pomogą Ci sprawnie uporać się z formalnościami. Bez obaw, nie jest ich dużo.
1. Daj nam znać
Poinformuj nas mejlowo na help@papierniczeni.pl, że chcesz zwrócić lub zareklamować produkt. Twoją wiadomość potraktujemy jako oświadczenie odstąpienia od umowy.
2. Bezpiecznie zapakuj paczkę
Niezależnie od wartości Twojego zamówienia, zawsze zabezpieczamy przesyłkę najlepiej, jak potrafimy. Zwracany (nieuszkodzony i nieużywany) towar może się przydać komuś innemu, dlatego dopilnuj, by produkt wrócił do nas w nienaruszonym stanie. Możesz odesłać go w tym samym opakowaniu, w którym został dostarczony. Z doświadczenia wiemy, że koperta bąbelkowa nie jest wystarczająco skuteczną ochroną.
3. Odeślij zamówienie
Adres:
Sklep PAPIERNICZENI
Magdalena Konik-Machulska
ul. Limanowskiego 18
30-534 Kraków
tel. 690 301 437
Jeśli masz trudność z nadaniem przesyłki, poinformuj nas – chętnie Ci pomożemy.
4. Zwrot pieniędzy
Zwroty:
Po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzymy Twój zwrot i odeślemy pieniądze na konto, z którego dokonałeś płatności za zamówienie. Zazwyczaj odbywa się to w ciągu trzech dni roboczych od dostarczenia produktów.
Reklamacje:
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, skontaktujemy się z Tobą i wspólnie ustalimy, co robimy: naprawiamy produkt, wymieniamy na nowy, czy zwracamy pieniądze.