Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze, dlatego szybko rozpatrujemy zgłoszenia i zawsze stajemy po Twojej stronie.

Masz 14 dni na zwrot oraz 10 dni na reklamację. Produkty możesz odesłać lub zwrócić w naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie. Poniżej znajdziesz kilka sugestii, które pomogą Ci sprawnie uporać się z formalnościami. Bez obaw, nie jest ich dużo.

1. Daj nam znać

Poinformuj nas mejlowo na help@papierniczeni.pl, że chcesz zwrócić lub zareklamować produkt.

2. Wypełnij formularz zwrotu

Pod tym linkiem znajdziesz uniwersalny formularz zwrotu. Wypisz produkty, które chcesz zwrócić lub zareklamować. 

3. Bezpiecznie zapakuj paczkę

Niezależnie od wartości Twojego zamówienia, zawsze zabezpieczamy przesyłkę najlepiej, jak potrafimy. Zwracany (nieuszkodzony i nieużywany) towar może się przydać komuś innemu, dlatego dopilnuj, by produkt wrócił do nas w nienaruszonym stanie. Możesz odesłać go w tym samym opakowaniu, w którym został dostarczony. Z doświadczenia wiemy, że koperta bąbelkowa nie jest wystarczająco skuteczną ochroną.

4. Odeślij zamówienie

Adres:

Sklep PAPIERNICZENI
Magdalena Konik-Machulska
ul. Limanowskiego 18
30-534 Kraków
tel. 504 865 233

Jeśli masz trudność z nadaniem przesyłki, poinformuj nas – chętnie Ci pomożemy.

5. Zwrot pieniędzy

Zwroty:

Po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzymy Twój zwrot i odeślemy pieniądze na konto bankowe, które wskazałeś w formularzu. Zazwyczaj odbywa się to w ciągu trzech dni roboczych od dostarczenia produktów.

Reklamacje:

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, skontaktujemy się z Tobą i wspólnie ustalimy, co robimy: naprawiamy produkt, wymieniamy na nowy, czy zwracamy pieniądze.